Forum Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna Strona G│ˇwna Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

xyz9930@gazeta.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna Strona G│ˇwna -> Nasze studia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
S│uchacz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: 09 Kwiecie˝ 2014 6:28    Temat postu: xyz9930@gazeta.pl

ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj os├│bko z czarnym nickiem 6 lat to do┼Ť─ç d┼éuuuugooo!!!! Moja rada:
[link widoczny dla zalogowanych]
Dekoloryzacja a rozja┼Ťnianie w┼éos├│w rozja┼Ťniaczem to dwie r├│┼╝ne rzeczy.
Dosc szybko udalo mi sie zejsc do normalnego koloru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
C├│┼╝ wiadomo, nie od dzi┼Ť, ┼╝e praca na detalu to rze┼║ba w g├│wnie.
sszybciej..no ko┼äcz ju┼╝┼╝..b─Öde pami─Öta─ç do swej ┼Ťmierci...), ale przecie┼╝ mo┼╝e j─ů bole─ç g┼éowa...ze mn─ů post─Öpowa┼éa te┼╝ tak, ze jak wieczorem chcia┼éo mi si─Ö z nia( Tak - z nia a nie z zadna pornogwiazda - si─Ö kochac, to ona :

Ja wybrałam Pana Bromę. [link widoczny dla zalogowanych] tak na forum to raczej nie, ale tyle o ile
czy to tylko do jakiegos czasu mozna?? Czasem w wiecz├│r pojawiaj─ů sie z 2-3. Chyba zgodz─Ö si─Ö z Tob─ů, ┼╝e to bardzo trudne osobie wolnej ┼╝y─ç z osoba po rozwodzie... Od jakiegos czasu wk┼éadam watki pod paznokie─ç i to mu pomaga, tzn. W innym przypadku prosz─Ö o uwagi - postaram si─Ö jak najlepiej wyt┼éumaczy─ç na czym polega zabieg, etc. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko jak on jest w domu to wtedy pe┼éno r├│┼╝nych ludzi i znajomych przy┼éazi............. br─ůz albo czer┼ä jesli nie lubisz ciemnych kolor├│w polecam ┼éadn─ů ziele┼ä-zreszta teraz na czasie Opowiedz mi co┼Ť wi─Öcej prosze o prowadzeniu wyd┼éu┼╝ania na Lindleya w Warszawie. Mia┼éam r├│wnie potworny stan zapalny i ogromn─ů ziarnin─Ö, ale posz┼éam do gabinetu Zdrowe Nogi i tam mi pomogli. Jestem zakochana w pewnym W┼éochu, planujemy wsp├│ln─ů przysz┼éo┼Ť─ç. Santana Co terasz????
;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
musze z kims pogadac o tym co teraz przezywam.moj maz pracuje na stale we wloszech,pobralismy sie w styczniu tego roku.ja sie ucze, mam 19 lat ale bardzo powaznie mysle o wyjezdzie do meza do wloch.tam tez mozna skonczyc szkole,prawda?jestem w kropce.powiedzcie co mam zrobic.
Patrycja jak tam Twoje zgiecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Po jakim czasie zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie, ze sk├│ra staje si─Ö bardziej napi─Öta, bardziej j─Ödrna i czy to obj─Ö┼éo ca┼ée cia┼éo czy tylko wybrane partie.

to w miare normalna dawka dzienna dla czlowieka kotra.
[link widoczny dla zalogowanych]
Coz ja Ci moge wiec poradzic...wszytskeigo po troszku i tak wyjdzie taniej a z ojczyzny smakuje lepiej!!!! Ko┼éo mnie jest certyfokowany hirudoterapeuta tak┼╝e jak od┼éo┼╝─Ö kase to zaraz sie wybieram na zabieg, Podobno 5 zabieg├│w przyn osi widoczne efekty a 10 nawet ca┼ékiem mo┼╝e usun─ůc problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tenwww.step4hair.com to nie jest od Berendowicz i Kublin ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty nie s─ů widoczne z dnia na dzie┼ä- trzeba by─ç cierpliwym i bardzo, bardzo chcie─ç aby by┼éo dobrze- Wy dok┼éadnie tak post─Öpujecie, wi─Öc to, co jeszcze niespe┼énione- wkr├│tce si─Ö spe┼éni
W pokojach oczywi┼Ťcie obowi─ůzkowo wisz─ů rolety, bo boje sie nawet tego, ┼╝e kto┼Ť mo┼╝e mnie zobaczy─ç jak b─Öde przechodzi─ç ko┼éo okien.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do sciskania wlewnika to nie polecam, jak przestaje zlatywawać poprostu zmieńcie pozycję, pomasujcie brzuch itd.

Wacek zjad┼é ju┼╝ ze 3 inne paj─ůki, tak┼╝e jest to te┼╝ jaki┼Ť spos├│b [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ mam wtedy wizyt─Ö
Po dwóch dniach efekt był super. Jak wybrać dobrego specjalistę i nie dać się oszukać? zaj**ista osoba polecam szczerze. i z tego tytułu muszę mimo wszystko odmówić, ale życzę smacznego Mila Pani-nastawiona na niesienie pomocy a nie zbijanie na cierpiacych fortuny. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Trzymam za Was kciuki. A co do nosa to najwazniejsze zeby sie on podobal w┼éa┼Ťcicielce..... Mo┼╝e przez ta ma┼Ť─ç??? ja chyba nie stosuj─Ö si─Ö tak drastycznie i mo┼╝e dlatego te efekty takie marne. Anakondo, Regine, Pytajniczku-kwiatek dla was z fryzjer├│w polecam Krzysia, by┼é na Chmielnej, teraz jest na si├│dmym pi─Ötrze Warszawskiego Centrum Finansowego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem normalna!
[link widoczny dla zalogowanych]
A propos talii 58 cm to Aneta Kręglicka miała takie wymiary jako Miss World: 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.rafiner.pl/?v=1606#nav

zupełnie tak jak przed @. [link widoczny dla zalogowanych] WITAM.
najlepiej by─ç g┼éuchym na uwagi innych,wiem ze to cie┼╝ko ale chyba kiedy┼Ť zaakceptujemy siebie i zaczniemy zyc normalnie....musimy w koncu zrozumiec jaka krzywde same sobie robimy..... Jeszcze chcialam dodac, ze ten Kurd, ktory ze mna mieszka wydaje sie przesympatycznym czlowiekiem na pierwszy rzut oka, usmiechniety, wesoly, jak i jego koledzy, tylko upokarza swoja dziewczyne na kazdym kroku i w kazdym szczegole, a najchetniej przed kolegami sadzac, ze ona nie rozumie. I duzo duzo wody ... nie dziwe sie ze facet j─ů zostawi┼é! Chcia┼éam jeszcze zapyta─ç osoby (zw┼éaszcza kobiety) po zabiegu chirurgicznym JAK WYGL─äDAJ─ä WASZE PALUCHY??? [link widoczny dla zalogowanych]
pzdr. zr├│b usg dopochwowe Bo tylko ten male┼äki fragment by┼é zdrowy. ┼╝yjecie jeszcze???? [link widoczny dla zalogowanych] ey_spears_that_you_have_never_seen_before/ koroniewska - 59 temu m─ů┼╝ wyszed┼é z domu, chcia┼éam sobie pospa─ç jeszcze, ale spojrza┼éam na ┼Ťcian─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
ma na imie Nikola, czy Nicola nie wiem jak sie pisze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz problemy z nerkami lub w─ůtrob─ů;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam pytanie do was czy dbajacy o siebie facet powinien cos robic z włosami łonowymi u siebie bo ja nigdy nic nie robilem a teraz podcielem krociutko i sam nie wiem jak wiekszosc robi a jak juz podcinac to czy krociotko i czy jajeczka golić
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mamy przed sob─ů tajemnic, wi─Öc...
[link widoczny dla zalogowanych]
mam je takie jakby ich wcale nie bylo dopiero jak pomaluje jest w miare, a ja bym chciala miec takie usta bez malowania jak ma Lima.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Namiary na doktora towww.broma.pl
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam, podczas negocjacji p┼éacowych dokonuj─Ö ekwilibrystycznej sztuczki - wci─ůgam pajacyki do swojego odbytu a po chwili wypluwam je nieuszkodzone na st├│┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Spr├│bujcie
Zdarzy┼éo mi si─Ö raz znale┼║─ç paj─ůka, ale mia┼é z 2cm i by┼é prawie przezroczysty. to jest taki manicure kt├│ry si─Ö robi preparatem o konsystencji lakieru, normalnie si─Ö go nak┼éada a potem utrwala lamp─ů ale nie niszczy tak i nie obci─ů┼╝a jak normalny ┼╝el. Gdy by┼éam ma┼éa w┼éosy mia┼éam jak spr─Özynki - by┼éy kr├│tkie, obci─Öte na ch┼éopaka. Dzi┼Ť wiem, ┼╝e nigdy nikomu ufa─ç do ko┼äca nie mo┼╝na. Te wlasnie piosenki najbardziej mi sie podobaja a ze sa wielkimi hitami wspominac nie musze! [link widoczny dla zalogowanych]
Spa─ç moge normalnie, tylko w pierwszy dzie┼ä z popoludniowa drzemka mialam problemy, ale wieczorem juz spoko. jesli moge ci cos jeszcze podpowiedziec to bierz juz kwas foliowy(bralam go juz z 5 miasiecy szybciej) , omege-3 ma nienasycone kwasy tluszczowe, dziala na uklad nerwowy, wzmacnia zarodek, mi pomogla bardzo, generalnie moja lekarz powiedziala ze omega uratowala nam dziecko no i ja bralam jeszcze magnez. nie ma tamtego topicu, ale to chyba nie m├│j topic, bo nie przypominam sobie bym wczesniej uzy┼éa tego okreslenia. Moi rodzice wynajmuj─ů go┼Ťcia z tak─ů maszyn─ů - to sprz─ůta perfekcyjnie, a nie bierze za to du┼╝o kasy. Ja troch─Ö nie rozumiem os├│b, kt├│re chc─ů wa┼╝y─ç mniej ni┼╝ 50 kg. nikt nie ejst bez winy.... te┼╝ nie lubi─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Biedna, tak mi jej ┼╝al, a mo┼╝e jest w ci─ů┼╝y?
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja wczoraj wzi─Ö┼éam pierwszy raz Lid─Ö i my┼Ťla┼éam, ┼╝e umr─Ö, modlilam si─Ö, ┼╝eby przezyc, ci┼Ťnienie zazwyczaj niskie powiedzmy 115/75 skoczylo wczoraj do 135/90, puls ponad 100, by┼éo mi na zmian─Ö zimno i gor─ůco, gdyby nie m├│j ch┼éopak to chyba bym wykitowa┼éa tego wieczoru.
w┼éa┼Ťnie rozpocz─ů┼é si─Ö 4dzie┼ä mojej dietki siedze sobie przd komputerkiem i popojam herbatke.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna Strona G│ˇwna -> Nasze studia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin