Forum Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna Strona G│ˇwna Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a co sadzicie o tym wlewaniu wody prysznicem??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna Strona G│ˇwna -> Nasze studia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
S│uchacz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 728
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: 10 Kwiecie˝ 2014 16:03    Temat postu: a co sadzicie o tym wlewaniu wody prysznicem??

Co do samej SIBUTRAMINY o kt├│rej tak niekt├│rzy pisz─ů ,┼╝e jest zabijaj─ůca wypowiadali si─Ö LEKARZE na Europejskim Kongresie Oty┼éo┼Ťci w Mediolanie przedstawiaj─ůc WYNIKI BADA┼â oraz REZULTATY OS├ôB PRZEBADANYCH jak r├│wnie─ç DZIA┼üANIE I WP┼üYW NA FUKNCJONOWANIE ORGANIZMU.
[link widoczny dla zalogowanych]
po to ze nigdy wiecej nie wejde na neta jak cos bedzie mnie bolec bo tu na forach ludzie pisza takie glupoty, z eich tak bolało ze nie wiadomo co... Druga...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
L U D Z I E L I C Z C I E T Y L K O N A S I E B I E!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

balsam aloesowy firmy Scandic Line - tylko w sklepach z produktami fryzjerskimi - cena za 1 litr - 8 z┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki temu makaron poprawia nastr├│j co ma du┼╝e znaczenie w czasie uci─ů┼╝liwej diety odchudzaj─ůcej.
Mia┼éam dzi┼Ť kana┼éowe, dentystka powiedzia┼éa, ┼╝e po 3 tygodniach mam zdj─ů─ç opask─Ö.. zaaplikowalam te tabletke bez problemu wczoraj przed snem, zalozylam podpaske profilaktycznie gdyby cieklo, a tu nic, nic ie cieknie, nic nie wylatuje, nic nie pieklo. JAde w Kanadzie nie mam rodziny ale mam chlopaka,kt├│ry j─ů tam ma. Nie umiem sobie poradzi─ç - s─ů jakie┼Ť legalne strony, sk─ůd mog┼éabym je sobie darmowo ┼Ťci─ůgn─ů─ç? Shakira - waka Waka [link widoczny dla zalogowanych]
A ile godzin mniej wiecej tra taka operacja? Jezli ktos mial albo cos wie na ten temat bardzo bym prosila o podzielenie sie wiedza na ten temat. Ladna kobieta, ale chyba czuje sie niedoceniona przez meza. Musi! a tu co┼Ť dla tych co pami─Ötaj─ů tylko klip. Marcin jest cudowny, a najbardziej podobaj─ů mi si─Ö te jego oczy. No po czekoladzie!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie sluchaj nikogo,oczywiscie,ze pasuje!
[link widoczny dla zalogowanych]
zgroza.
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dostalam gynalgin na nadzerke.
[link widoczny dla zalogowanych]
Swietna piosenka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki kasia, już odpisałam
Ja mam pe┼éno paj─ůk├│w w pokoju tych polskich na ┼Ťcianach (zjadaj─ů muchy i komary, B├│g im zap┼éa─ç) i ptaszniki w terrarium kt├│re bior─Ö na r─Öce(nawet po 20cm maj─ů Lasiodora Parahybana dla wtajemniczonych) i czasem nawet mi na g┼éow─Ö wejd─ů i nigdy mnie nie ugryz┼éy!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

[kwia] [link widoczny dla zalogowanych] [23.02.2013] 09:34
Za pierwszym razem nie zna┼éam sie na mocy kwasu i wstrzyknieto mi kwas ktory utrzyma┼é sie tylko 3 miesi─ůce. pani dermatolog niby powiedzia┼éa ze nie ma bo sa to znikome ilosci ale nie wiem czy jej wierzyc? ja od p├│┼é roku nie mia┼éem orgazmu podczas ostrego regularnego stosunku.. Atkins jest dieta ODCHUDZAJACA wiec z zalozenia krotkotrwala wiec badania ktore istnieja sa dokladnie pod tym katem. IgG [link widoczny dla zalogowanych]
Sprobujcie ktoregos z krocej dzialajacych( co bedzie jesli Wam sie efekt nie spodoba?) Mam wstrzykniety Surgilips i jestem zadowolona.Usta sa pelniejsze, gladkie i kontur jest wyrazniejszy.Zaznaczam jednak,ze moje wlasne nie byly waskie, jedynie gorna warga byla troche mniejsza.Wystarczyla jedna ampulka.Ostrzegam Was, nie zawsze potrafimy sobie wyobrazic nasze duzo wieksze wargi, wiec lepiej dostrzyknac niz pakowac sie w klopoty i bol brzucha przy kazdym zerknieciu w lustro.Pozdrowka Strasznie mnie to wym─Öczy┼éo. Czyta┼éam te┼╝,┼╝e jesli si─Ö powie lekarzowi, ┼╝e to pierwsza wizyta, ┼╝e si─Ö denerwuj─Ö itd., to b─Ödzie bardzo delikatny, b─Ödzie informowa┼é, co b─Ödzie robi┼é i po co. czy ma kto┼Ť jakie┼Ť ┼Ťwie┼╝e opinie na temat operacji nosa u Bromy?? Mechanizm dzia┼éania g┼éod├│wki jest prosty. czytaj─ůc wase wypowiedzi.. rozne odcienie pasemek blond + czarne ..gdzieniegdzie rudy sie znajdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Klaudio dzi─Ökuj─Ö i wzajemnie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
jedna porcja 8,6 g w─Ögli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jerozolimskie 101 lok.
Moja mama mia┼éa przyjecha─ç na miesi─ůc, ale okazuje si─Ö ┼╝e b─Ödzie tylko 2 tygodnie.
Ot├│┼╝ we wtorek mam mie─ç (po tylu latach) zabieg dermabrazji mechanicznej, dosy─ç bolesny ale podobno skuteczny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam w┼éosy ma KA┼╗DY i jest to naormalne, natomist w┼éosy na piersiach u kobiet normalne nie s─ů. [link widoczny dla zalogowanych] jesli nie zniknie w ciagu nastepnych 2-3 miesiecy to czeka na mnie stol operacyjny .
je┼╝eli pomo┼╝e to p├│jd─Ö i faktycznie do innego. pisz jak tam sie maj─ů twoje plany zwiazane z tym wieczorem, no i kiedy masz wesele, tzn.b─Ödziesz ┼Ťwiadkiem Z g├│ry dzi─Öki nikt nie jest idealny a z tego co tutaj czytam to wy dziewczyny nadajecie sie wszystkie na wybiegi albo do magazynow haha XD i teraz ┼╝a┼éuje ze je przefarbowa┼éam .. [link widoczny dla zalogowanych]
Jednak wiem ze to nie zdrowe i wiecie na co zamienilam na suszone owoce z orzechami. Te┼╝ wchodz─Ö na gochat.in z nadziej─ů ┼╝e kogo┼Ť poznam jak na razie odby┼éam kilka mi┼éych rozm├│w Krawacik tez by sie przydal. nigdy w zyciu nie mialam tak twardego i plaskiego brzucha, ba moj facet - sportowiec mowi ze mam teraz twardzszy brzuch od niego JEANNOT - stary , za┼éamales mnie .Gdybym cos takiego us┼éysza┼é od swojej kobiety to ochota ne sex przesz┼éaby mi w sekund─Ö . JE┼ÜLI CI─ś URAZI┼üAM TO PRZEPRASZAM. tak tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie radze ci scagac farby...po tym po jakis 2 , 3 miesiacach bedziesz musiał sciac włosy!beda bardzo zniszczone.....wystarczy isc do jakiegokolwiek lepszego salonu fryzjerskiego wszedzie to robia!moze byc np.loreala
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do ka┼╝dej instrukcji obs┼éugi telefonu Nokia do┼é─ůczony jest formularz zg┼éoszenia do klubu Nokia. ale ten dzisiejszy to juz przegiecie czarny w┼éochaty wielkosci mojego chomika!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nie w tym rzecz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Walka to trudna bo u prawej nogi trwała ponad 1,5 roku i narazie jest OK ale zaczeło się cos robic niestety u lewej nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
piszecie, ┼╝e ba┼éy┼Ťcie si─Ö operacji, ja w┼éa┼Ťnie zawsze panicznie ba┼éam si─Ö porodu si┼éami natury, nawet nie chcia┼éam s┼éucha─ç, jak kto┼Ť o tym opowiada┼é.
ci─ů┼╝y.

Z jezykiem powinno by─ç OK. [link widoczny dla zalogowanych] Kasioolka, a ile Ty juz masz kolczyka wpepku???
3. zaorał mnie prawie na smierć, żle płacił, krzyczał i wyzywał, groził.... moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we wtorek,ale watpie we wlasciwa diagnoze Moze nie wszystkie brukowce doczytałas? a przynajmniej mam taka nadzieje [link widoczny dla zalogowanych]
ja podobnie tak jak niekt├│rzy z Was sko┼äczy┼éam studia i niestety rzeczywisto┼Ť─ç okaza┼éa si─Ö brutalna...;/ ale nie ma tego z┼éego... po dlugich namowach i przekonywaniu mnie ze w tak waznym dniu ak slub bede max zdenerwowana zeby sama cokolwiek wykonac zgodzilam sie na kolezanke, wprawdize to narazie tylko slub cywilny ale jestem osoba poddajaca sie natrojom chwili azwyczaj wiec sie zgodzilam, wczoraj byla u mnie ta kolezanka bo slub za nie cale 3 tyg i tak w ramach woilnej chwili powiedizala no to jaki makijaz mi zaproponujesz zaczela objasniac ciekawie zabrzmialo wiec stwierdzilam to maluj zobaczymy jak wyglada to o cyzm tak z entuzxjazmem mi opowiadasz i powiem wam tragedia nie wiedizalam jak jej o tym powiedziec wiec powiedzialam tylko ze \inaczej niz sobie wyobrazalam\ ona stwierdzila ze dopracuje jeszcze kilka szczegolow i bedize super a ja az sie boje bo jak jej powiedizec zeby brzydko moweiac sie wypchala?chce wygladac pieknie naturalnie a ona mi proponuje cos w czym nie wyszlabym nawet z lazienki ratunku??? To nie uda┼éo Ci si─Ö dzi┼Ť oswoi─ç swojego uczucia spr├│buj jutro przecie┼╝ Ko┼Ťci├│┼é czeka na wiernych ka┼╝dego dnia a wi─Öc le─ç jutro, chocia┼╝ Ty masz dobrze, bo masz w domu fotki fatalnego i w ka┼╝dej chwili mo┼╝esz sobie popatrzy─ç Wiem ,┼╝e zdarza si─Ö ze p─Öpki si─Ö przerywaja i w┼éasnie tego si─Ö boje ze to si─Ö stanie mi. A tak na marginesie k┼é├│cicie pisze sie przez ├│ a nie u inteligencie jeden.... W szpitalu by┼éam 4 dni. Cze┼Ť─ç Kobietki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum S│uchaczy Studiˇw Podyplomowych Ekonomia Spo│eczna Strona G│ˇwna -> Nasze studia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin